PÅSK

Ja det har varit påsk för hela slanten och nu är jag helt slut! God mat har jag i alla fall ätit!

Idag har jag mest varit ute i det fina vädret och krattat och snart ska jag iväg till Formtoppen för att träna BodyCombat! Kanske följer Lollo med också så då kan vi svettas tillsammans ;)
Sen måste jag skriva en skittråkig engelskuppgift som bara kan slänga sig i väggen. Hatar när lärare sätter ett inlämningsdatum sista dagen på lovet. Jag har ju lixom inte bara suttit och stört mig på denna dumma uppgift HELA lovet och sen är den ju så svår att man bara skjuter upp den och så sitter man som nu sista dagen och kämpar. Men som tur är så fungerar min hjärna lite bättre vid press så är nog färdig snart. Ska bara korregera den efter träningen.
Här kommer allt jag köpte i Holland föresten!
Studentklänningen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0