Snart student

Det märks att det snart är student för har verkligen inte tid med något utanför skolan nuförtiden. Visst gör jag roliga saker också, men de är oftast planerade sedan innan.
I helgen har jag varit i Norrtälje och hjälpt några vänner att flytta. Jag och tonnie tog en lastbil och körde med den upp till stockholm över natten. Sedan var vi framme på lördagsmorgonen då vi hela dagen bara tog det lugnt och njöt av solen. På söndagen väckte Jacob mig vid 5 för att vi skulle ta bussen tillsammans till Uppsala där han sedan lämnade av mig då jag skulle ta mig till Stockholm för att ta tåget hem.
Resen gick förvånandsvärt bra efter att jag bara har varit i stockhol ett fåtal gånger och har aldrig varit där själv!
Jag njöt i alla fall med 2 filmer, Red ridinghood och Maria Wern plus ett avsnitt av gossipgirl på tåget hem. Men sen ringde Tonnie och sa att han hade problem med lastbilen så jag fick möta dom. Då jag hjälpte både Danne och Kicki att lasti in sina möbler i sina hem.
Jag och Tonnie var inte hemma hos honom sent på kvällen då vi däckade direkt!
Sedan igår hade jag skola hela dagen för att sedan träna bodycomat och CXwork på kvällen med min kära syster.
Och idag har jag varit i skolan och sedan shoppat med Louise. Vi åkte sedan hem till henne och hade filmys med chips och James bond!
Nu ska jag sova, lång dag imorgon
Fina syster och jag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0