Supertisdagen

Först några korta ord som beskriver min morgon och förmiddag, eftermiddag samt kvällen som följer.
Sovmorgon. Bodypump. Springrunda. Sol. Simon & Garfunkel. Foto. Mer sol. Öppet hus. Ansökan om utbytesstudent. Bokskrivande. Ont i huvudet. Mörk apelsinchoklad. Biggest loser Sverige.
 

Ja detta är min tisdag. Så nu sitter jag här helt utmattad både psykiskt och fysiskt och ska nu bara bädda ner mig i sängen med en kopp te och kolla på TV. Inget mer eller mindre. 
Morgondagen kommer bli lika intensiv med ska även som jag gör varje onsdag, träffa Tonnie vilket såklart kommer lysa upp dagen lite (mycket) extra!
Hittade denna fina bilden som min vän Louise har tagit på mig när vi var på Cypern förra påsken! Den är nu också min profilbild på Facebook eftersom jag gillade den så mycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0