Underbara torsdag

Jag älskar torsdagar! Mest eftersom jag är ledig.
I morse vaknade jag hos Tonnie vid 9 då jag och hans syster gjorde en mysig frukost. Sedan drog jag hem då jag kollade på Soran Ismael hela vägen hem på bussen. Jag och Tonnie ska nämligen se han och Magnus Betnér i Oktober, det är Tonnies studentpresent till mig! Wiiiiieeee!
När jag kom hem bytta jag ganska direkt om till mina löparkläder och så sprang jag ut i det fina vädret och som jag sprang! Jag har aldrig sprungit så snabbt! Jag spang 5 km på 25 min och 10 km på 55 min! Men gud vad slut jag var! De sista 2 km var riktigt jobbiga och solen bara gassade på så det kändes som jag skulle svimma, men jag kämpade på! Är så stolt över mig själv!
När jag var hemma fyllde jag en stor vattenflaska, gick ut i trädgården, tog av min tröja och hälde det kalla vattnet över mitt huvud! Sen bara jag la där i gräset och stretchade och njöt!
Tog även på mig bikinin sen och solade lite, men det var liiite för kallt för det!
Sen blev det en sen lunch med Emma innan vi stack till jobbet!
Nu är jag hemma och städar och packar lite inför Portugal!
 
Så himla skön han är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0