Done!

Så, ännu en måndag avklarad! Tänkte egentligen ut och springa i morse men jag var så trött och sängen var såå skön! Men efter en timme kunde jag inte ligger kvar längre.
Skoladagen gick helt okej. Avslutade med idrott där vi lekte hela lektionen vilket var så roligt!! Så kul att kunna skratta tillsammans med sin klass!
När lektionen var slut ringde Tonnie och sa att han längtade efter mig så mycket att han hade ont i magen och kan ju inte låta han där och må dåligt! Så åkte hem till honom och var där i drygt 1.5 då han fick en dos av Linnéa, innan jag tog bussen hem. 
Hade tänkt att springa nu när jag kom hem i stället men det är ju värsta stormen ute så det blir träning imorgon stället!!
Nu väntar jag på att killen ska logga in på sin skype så vi kan titta lite på Thailand!!
Imorgon har jag lååång sovmorgon!
Kärlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0