Helt slut

Helt slut! Man borde ju få lov från en veckas lov! Har i alla fall haft ett i underbart lov och ett par underbara dagar med mina vänner och såklart fina killen! Just nu har jag typ låst in mig på mitt rum, har städat lite och förberett inför imorgon. Men orkar inte vara social just nu. Helt sjukt! Hela veckan har jag gjort det som har fallit mig in, visst har jag haft en del måsten. Men jag har gjort det mesta för jag har velat eller känt för det. Jag har gått runt i egna tankar och hittat mig själv lite. Samtidigt har jag träffat tonnie nästan varje dag vilket har verkligen bara har gjort gott för vårt förhållande. Blir bara mer och mer säker att jag vill fortsätta spendera varje dag med honom. Men nu.. Nu är det precis som bubblan har spräckt och jag är tillbaka igen. Jag bor inte med honom, bor med min familj där du inte kan vara egoistisk. Det finns 4 andra att tänka på och inte bara mig själv och ibland tonnie.
Jag älskar min familj och mitt hem och allt men känner mig bara så kvävd just nu.
Imorgon går jag väl upp, skola, träna och sen fortsätter samma schema på tisdagen, onsdagen och så vidare. Jag säger inte att jag begär lov varje dag men det är så skönt att bara vara inne i sig själv och välja själv vem du vill och kan släppa in, men nu imorgon kan jag inte välja.
Jaja nu ska jag släcka ner i rummet lite och ringa underbar så kanske han får mig på bättre humör.
Bild på de nya jeansen jag köpte plus ett vårit nagellack!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0