Le miserables

Efter skolan blev det lite shopping med bästa Louise. När vi blev hungriga satte vi oss på favoritresturangen jensens bøfhus, ofc!
Där satt vi i 3 timmar och bara snackade och åt!
Vid 21 började bion och bussen hem gick inte hem förrän 00.10!
Så det blev inte så mycket sömn för mig i natt eftersom jag gick upp 6 i morse!
Idag är det först nu skola, hoppa in som vikarie på jobb och ikväll för jag pussa på min kille igen!
Köpte förresten linnet som jag har på mig på bilden! Riktigt snygg!



Kommentarer
Lollo

Trevlig kväll minsann! Med god mat!! :)

Svar: Jaaa så gott!!
ingridlinnea

2013-02-07 @ 16:38:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0