När man inte kan sova

Precis hemkommen från en helt underbar utekväll! Nu ska jag sova i några timmar innan det blir jobb och sen kommer älsklingen hit! Sitter och kollar på bilder på oss och lyssnar på låtar som påminner mig om honom, då somnar jag fint efterråt!

Denna låten spelade Tonnie för mig första veckan vi var tillsammans <3 Det är fortfarande min favoritlåt som påminner om oss.
Här är också några låtar som får mig att tänka på mig han <3
GMPresents & Jocelyn Scofield – Skyfall
Petter – Längesen
Taylor Swift – Love Story
Cornelis Vreeswijk – Till Linnea via Leonard Cohen
Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet
Kent – Utan dina andetag
Eddie Vedder – Guaranteed
Cornelis Vreeswijk – Tomtebloss
Ludovico Einaudi – Passagio
Åhh så många minnen <3
Nä nu ska jag sova så timmarna flyger så jag får träffa han!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0