Sjuk

Ja lever sportlovsdagarna eller ja jag lever inte riktigt fullt. Är typ sjuk. Har varit förkyld sen festen och jag har börjat att få ont i lungorna. Jag var hos läkaren igår men hon sa att det inte var några problem men jag har så ont och jag kan knappt gå eller andas utan att vilja börja gråta. Är glad att jag har en bra kille som kan stå ut med mitt gnäll och ge mig medicin.
I alla fall så firade vi att Tonnies mamma som fyller 50 idag och sen följde jag med han till jobbet. Efter det bjöd min farmor och faster mig på lunch och bio!
Nu ska jag sova om mina lungor tillåter det vill säga...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0