Snart helg igen!

Jobbade som sagt extra igår och när jag var färdig sprang jag till bussen för att inte missa den. Vid ca 20 var jag hos tonnie då vi åt och jag hjälpte han att packa det sista innan han åker upp till Stockholm som han gör idag. Han har tyvärr lite ärenden att fixa där uppe.
Men jag fick i alla fall min dos av Tonnie så jag ska klara mig hela helgen!
Vid ca 8 pussades vi Hejdå, då han skulle till skolan och jag skulle hem eftersom jag är ledig idag!
Så nu har jag precis ätit en mysig frukost med mamma och så ska vi snart åka iväg för att handla lite saker!
Ikväll blir det jobb igen och imorgon är det äntligen fredag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0