Söndag

Det blev ganska sent igår som för övrigt var jättekul! Blev även några fina minnen under stjärnhimmeln<3
Så det blev sovmorgon idag vilket behövdes! Vi gick i alla fall upp och gjorde frukost till familjen. Vi snackade om hur vi skulle göra i framtiden, vill så gärna ha ett eget ställe med Tonnie nu men man har ju inte råd till allt. Den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge! 
Sen fick vi lite bråttom när vi märkte att jag började jobbat om 30 min så då fick vi snabbt ta bilen och jag lämnade av Tonnie vid bussen.
Jobbet gick ganska bra idag, tiden bara flög iväg vilket var riktigt skönt för ibland kan det bli så segt i värmen.
Nu har jag börjat på maten till ikväll så hoppas den blir god!
En bild från i somras. Tonnies vs mina strumpor xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0