Tonniedagar

Har spenderat de sista dagarna med tonnie och kommer få stå med han i en vecka till ;) Nä det är faktiskt sjukt skönt!
Ska ju spendera 4 veckor med han i Thailand så måste ju börja öva.
Vad har vi gjort då? Ja vi har firat alla hjärtans dag i typ 3 dagar och sen har vi varit på en spårad fest. Igår jobbade jag medans Tonnie tog hand om vår sjuka hund. På kvällen gjorde vi egen sushi och krängde B&J och kollade på en gång i Phuket och längtade efter när vi själv befinner oss där.
Nu har han gjort en supergod frukost innan jag åker och jobbar igen.
Efter festen började jag känna mig lite sjuk. Har ont i halsen och förkyld. Det blev ganska mycket springandes ut och in ur bastun som vi var i på festen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0