Året 2012

Tänkte sammanfatta snabbt vad som hänt under året!
Januari

Året började med att jag hade en weekend med Tonnie i Göteborg. Helt underbart! Sen började skolan och jobbet och det var massor att göra! Började även att kolla resor med min kompis, det var ju så kallt hemma!
 
Februari

Jag fortsatte att kolla resor med min kompis och skolan fortsatte. Det blev sportlov och jag tränade en del.Det var alla hjärtans dag och andra mysiga dagar hade jag med min kille t.ex SPA kväll då ha fick rosa naglar :D Var även på experimantariet i Danmark och sen var jag och kollade på Melodifestivalen! Och den fina blombuketen är från älsklingen som överaraskade den med mig en dag<3
 
Tar resten av året lite senare! Nu ska jag planera Thailand med älsklingen sen blir det film med familjen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0