Bästa dagen på länge!

Har haft en perfekt dag med min fina kille! Vi började med lite sovmorgon för sedan en god frukost. Sedan tog vi oss till emporia där tonnie hjälpte mig att handla parfym och som jag sedan köpte. Sen hämtade vi även hans mobil som hade varit på lagning.
Sen åt vi på jensens bøfhus och vi körde sån att om man inte får sin mat inom 13 min så får man 50% på notan vilket vi fick, men 5 sekunder!!
Så vi åt en underbar lunch där 80 spänn!
Sen stack vi till barista och fick gratis kaffe och te och det var fett mysigt där!
På väg hem åkte vi in om centralen och köpte vars en smoothie och för att sedan sätta sig på en underbart skön buss! Vi kollade på klipp från Thailand innan vi somnade båda två!
Väl hemma bokade vi en spaweekend i Halmstad till redan nu nästa helg!!
Längtar!!!
Sen stack jag till jobb och jag lämnade av honom och nu skypar vi <3
Nä ny ska jag sova för imorgon är det fredag och efter skolan ska jag äta pizza och sånt innan vi sticker ut och ska se hon som gjorde "flytta på dig" låten!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0