Bodypump eller inte, det är frågan!

Ligger i sängen efter en underbar dag! Vad jag har gjort tar jag en annan gång just nu har jag andra saker i tankarna.... Om jag ska träna eller inte... Asså jag tränade för nån timme sen trx, men nu när jag kollade på formtoppens hemsida såg jag ett fint litet namn stå på listan. Body pump. Jag känner en sån där pirrande känsla av längtan att gå helt död ut därifrån, men sen samtidigt tränade jag ju idag? Vet att det inte är bra att träna för ofta men nu är jag verkligen såå sugen...! Helt seriöst känner jag mig lite träningsberoende. Jag har läst om det och då går det ut på att man söker den kicken man får utav träning så man skiter i kroppens signaler och kör i alla fall. Vilket jag i så fall gör. Men jag kan ju ta det lugnt? Ta lätta vikter? Fast jag vet innerst inne att det kommer bli väldigt svårt för när jag väl tränar vill jag ge allt! Fast det kanske är nyttigt? Att köra ett pass och vara fullt medveten att du kör 75% just för att din kropp mår bäst av det? Passet börjar 9 och man måste avboka 3 timmar innan. Jag kan sätta klockan på lite innan 6 och känna efter? Fast då vet jag att jag kommer stänga av alarmet och säga skit samma och krypa ner igen. Eller så bokar jag bara nu och så får jag i så fall stå där med bara 1 kg på stången och se ut som en mes. Bättre det än att se ut som en latmask eller någon som förstör sin kropp men överträning!
Åhh jag vet inte. Känner hur jag knappt kan skriva på mobilen för mina biceps är helt sönderpumpade!
Nä jag får se hur jag gör!!!
Godnatt i alla fall !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0