Gott nytt år!

Haha vaddå standarrubrik? 
Gårdagens nyårsfest var den bästa festen jag har varit på. Massa fina vänner och så hade jag såklart min andra halva med mig under hela kvällen, eller jag innan han däcka men ändå ;) <3
Kändes verkligen helt underbart och stå där under den färgfulla himlen och lova varandra att detta är VÅRT år! Vi stod under samma himmel för ett år sedan i Göteborg och så mycket som har hänt! Men som sagt så var det ett år sedan och nu är vi inte detsamma längre. Vi är som man brukar säga äldre,starkare och klokare. 
Vi festade i alla fall till halv fem då taxin kom och körde oss hem. Vi vaknade ja vid 12 eller 13 eller något då min kompis mamma hade bakat scones till oss. Sen vid 15 kom min pappa och hämtade mig och hjärtat då vi körde in om bk för lite mat. 
Väl hemma hos mig skulle vi bara vila lite, men slutade med att jag däckade i hans varma famn. Han skulle tyvärr jobba imorgon så han kunde inte sova här, det hade varit så mysigt! Men jaja, jag träffar väl han igen snart <3
Nu har jag ätit lite middag och ja nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.
Ska nog bara krypa ner under täcket och kolla på något roligt. 
Ännu en gång, Gott nytt år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0