Grönt te och PA

Måndag, måndag, måndag...

Har haft en underbar med fullspäckad helg! I lördags jobbade jag och sen åkte jag till Tonnie för James bond kväll!
 
Vi åt jättegod middag och efterrätt och sen började vi kolla på första filmen som blev golden gun! Sedan spårade det ut! Vi märkte att folk började somna vilket var typ skandal så vi bestämde oss för att köra en utmaningslek. Vi kom på massa korkade saker som vi gjorde och till slut blev det så spårat att vi bestämde oss för att lägga oss. Så vid 4 knökade allihopa sig i Tonnies rum och sen vid typ 7 skulle Jacob upp så då tändes alla lapor i taket. Som tur somnade jag om till 10 då jag, Theo och Tonnie åkte hemåt och jag stack till jobb. 
På kvällen var det kalas för pappa med supergod mat och massa skratt. 
 
Nu i morse ringde Tonnies dumma alarm, klockan var 5 och han skulle upp. Jag har nu varit i skolan och avslutat ett arbete och nu är jag hemma igen eftersom mina lektioner blev inställda, så nu ska jag skriva lite på PAt och dricka varmt grönt te!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0