Helgens händelser

Efter träningen ändrades planerna lite, vi bestämde oss för att sova hos mig istället. Så jag möte upp Tonnie i Malmö sen hoppade vi av i Höllviken för att fika med mina föräldrar och deras kompisar! Mys!
På kvällen blev det god mat och film. I rymden finns inga känslor såg vi!
På söndagen tog vi en sovmorgon och åkte sedan med mina föräldrar för att hälsa på min mormor!
Sen tog vi bilen till Lomma för att gå på 20 års kalas!
Men vädret blev sämre under kvällen och jag som skulle köra hem själv, vågade inte. Så som tur är har jag en kille som är mer säker på sånt, så han körde hem och sov hos mig.
I morse ringde det dumma alarmet och vi släpade oss till bussen. Nu har jag en skithåltimme på 2.5 timme... Löönt??
Men har fint snack med klasskompisarna. Hedvig till och med masserar mig. Såå skönt!!
Efter skolan har jag bokat både CXWorx och sedan body combat! Full rulle asså! Nä, men man kan seriöst inte börja en vecka bättre ;)
1.5 timme kvar..... För att ha en dum engelsklektion..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0