Juni,Juli och Augusti

Juni

Månaden började med studentveckorna som både var sorg och glädje, sorg eftersom det kunde ha varit jag som stod där men även glädje för mina vänner som fick sluta skolan!
Sedan var det min tur att sluta skolan och jag fick mitt sista sommarlov och inte så många dagar efter började jag att sommarjobba. Jag körde även upp 2 gånger och lyckades äntligen att få körkort! Jag trivdes riktigt bra på jobbet även om det var skitväder. Jag var ju simskolelärare och stod ute i vattnet när det ösregnade ibland.Var mycket ifrån min familj, vänner och Tonnie vilket var mycket jobbigt men samtidigt nyttigt, man kom ju verkligen in i sig själv.
Juli

Jag fortsatte livet på mitt sommarjobb och någon gång då och då kom älsklingen med sin bil och hälsade på, även familjen kom en dag. Jag blev även bjuden på en massa middagar eftersom alla ville fira mitt körkort!
 
Augusti

Jag började månaden med en underbar weekend med Tonnie till Stockholm, han fyllde år så det var min födelsedagspresent till honom! Vi bodde på Victoria tower vid kista och så hade vi en heldag på gröna lund med Jacob. Sen hade vi någon dag i city och jag träffade även 2 av mina gamla kompisar som jag bodde med när jag var på språkresa på Malta 2009! Sedan började jag seriöst med min träning igen vilket var jätteskönt och njöt av de sista dagarna innan skolan skulle börja igen. Seglade ganska mycket! Sen köpte jag ju min fiiiiina iPhone 4s som jag älskar!
 

 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0