Linnéas taxi!

Ja lite beskriving på dagarna. I tosdags åkte jag och Tonnie dubbeldäckare hela dagen och jag hamnade sedan i tidningen överallt. Igår började jag sent och sen hade jag PA typ hela dagen. Efter skolan mötte Tonnie mig då vi åkte hem till mig och hade mys med familjen.
Idag blev det sovmorgon och sen gick jag och Tonnie ut på måkläppen, så kallt!!!
Ikväll ska jag vara taxi hela kvällen, har precis lämnat mina föräldrar och snart är det systerns tur. Som tur har jag hjärtat som hjälper mig genom att göra god mat!
Nä ska nog hjälpa han att duka lite så jag hinner äta innan jag ska ta bilen igen!
Kärlek!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0