Maj

Fortsätter med min årssummering
Maj

Månaden började med en grym valborg och några dagar efter så var det den stora 1 års dagen. Min fina kille tog tåget 4 på morgonen för att komma till mig vid 6 för att överaska mig med frukost på sängen och säga grattis på vår 1 års dag. Så jäkla underbar han är! Sen på eftermiddagen så bowlade vi, åt på resturang och åt hemmagjord hallonglass. Sedan fick jag ett underbart fint halsband av honom! Fantastiska dagar följde med en avslut på jobb, soliga timmar i solstolen och weekend vandrig med Tonnie i Skåne och underbara träningspass! Men det var även massor med inlämningar och jag bokade in min uppkörning!! Vi fixade även en del med vår segelbåt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0