Ny klocka!

Fick ett flera presentkort i julklapp så när jag igår var på Emporia med Tonnie som btw köpte en ny mobil (!!!) så passade även jag att köpa denna fina klocka som jag har kollat på så länge! Visst den var riktigt dyr, men jag ville så gärna ha den! Så jag fick det sista exemplaret! De hade dock lite problem när de skulle förkorta det, men var i stan idag igen och fixade till det i en annan affär.
Det är roseguldsfärg! Riktigt snyggt och bra eftersom man kan både matcha den med guld och silversmycken! Ja och sen är den lätt att matcha med kläder osv. Den är faktiskt ganska tung men det är väl en vanesak.
Ja som sagt så var jag och tonnie stan igår och sen åt vi på Jensens Böfhus, standard juuu! Sen hade jag turen med att få med han hem sedan vilket var mycket mys. Vi kollade gamla Thailandbilder med familjen nu när jag och Tonnie har bestämt att vi ska åka dit! Vi bokar nu i veckan och vi har bestämt att vi ska va där mellan 3-4 veckor! Får gåshud bara jag tänker på det!
Nu har vi som sagt varit i stan och fixat min klocka och även varit inne på resebyråer för att få lite tips om Thailand!
Nä nu ska jag gå och pussa lite på min kille och sen ikväll blir det puben med några av våra kompisar! Imorgon är det skola igen så ska njuta nu sista dagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0