Ny vecka, nya tag!!

Herre gud vad veckorna går fort! Snart är det ju februari och om 4 veckor är det lov igen! Helt galet!
Idag har jag haft långdag i skolan, kom hem för typ 1 timme sen. Avslutade dagen med idrott och jag höll även en del av lektionen och det gick över förväntat. Eller ja jag visste ju att jag kunde prata inför hela klassen men trodde inte att det skulle gå så bra som det gjorde! Efteråt fick jag bara höra positiva kommentarer från lärare och mina klasskompisar!
Nu sitter jag och skypar med underbaraste killen i världen. Han bevisade att han är det igår. Han hade mixat ihop en egen låt och satt ihop en film på 5 min med text och bilder på oss. När jag fick se den så grät jag! Är verkligen riktigt glad att jag har han i mitt liv!
Jag ska senare kolla lite film och mysa. Har nämligen fått Viaplay i 1 månad då jag kan kolla på hur mycket film och serier jag vill!
Imorgon börjar jag sent och ska därför pallra mig till gymmet och kötta lite på morgonen. Hoppas bara inte det snöar mer så jag kan ta mig dit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0