Segt med bloggandet...

Ja det går lite segt med bloggandet men har helt enkelt fullt upp med att leva livet! På dessa dagarna har jag:
  • Varit i skolan
  • Pluggat
  • Skrivit PA
  • Tränat
  • Umgåtts med min fina kille
  • Kollat på en massa med filmer och serier
  • Jobbat
Nu är det äntligen helg och slutade tidigt idag! Men ska köra 2 träningspass så kommer spendera min eftermiddag på gymmet, sen lär jag ju vara ganska död...
Ikväll.. ja kanske skulle ut med några klasskompisar men jag känner att jag har fullt schema redan denna helgen. Ska jobba imorgon och sen direkt på James bond fest som för övrigt kommer bli awsome!! Sen på söndagen är det jobb igen och på kvällen blir det fest för pappa!
Så ska jag välja att vara hemma och mysa eller en kväll ute med tjejerna??
Ja nu ska jag i alla fall chilla lite innan jag ska KÖTTA!!!!!!!!
Nä men skämt osido, jag kommer köra ganska hårt ;)
 
Mina gooooooda mackor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0