September, oktober, november och slutligen december!

September

Ganska grå och trist månad. Jobbet började och vi var utomhus... Så  kallt! Jag fortsatte med träningen och började springa ganska långt tills jag blir konstigt sjuk, jag kunde inte äta och det svartnade framför ögonen hela tiden. Jag permanenta även mig under denna månad.


 
Oktober

Oktober var verkligen ingen speciell månad. Dagarna flöt segt förbi och kylan började komma smygandes. Vi tog upp vår båt, jag blev sjuk igen och taggade inför 1 veckan i spanien.
 
 
Hittade inga bilder på mig eller men hittade dessa fina sms<3
November

Ja asså om jag ska vara riktigt ärlig så var detta en helvetesmånad. Men det krävs väl sånna också för att få det bättre? Ingen som har sagt att förändring alltid är lätt och lyckligt. Men jag är ändå glad att den skedde(??) Ibland kvävs det att saker brister för att sedan hitta tillbaka till varandra och blir dubbelt starkare. Precis som muskler. De bryts ner och kommer tillbaka lite starkare. Ja... vet inte vad jag ska säga men jag inser nu vad som är viktigt i livet och ja jag fick lära mig den hårda vägen, thats life... Men det var början på något nytt, precis som ett nyår. Jag är nu en Linnéa 2.0, lite bättre än innan.
Men jag var i alla fall en vecka i Spanien och DET var underbart!
 

December

Ja december var lika fullt som alltid. Jag började ju månaden med att fylla 19! Fick underbara presenter från min underbara familj och släkt<3 Månaden fortsatte med kalas, för både min moster och faster, adventsmys, julbak, skolmässor, julavslutningar, mer julbak, julmys, juldagarna, mellandagarna, pappas födelsedag och till sist nyår!
 




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0