Thailand here we come!

Vi har bokat Thailand! Jag och min underbara kille ska under 4 veckor befinna oss i Thailands fantastiska natur! Dessa dagarna har vi seriöst suttit hela dagarna och planerat. Jag var ledig igår och idag började jag sent och vi har kommit ganska långt med vår planering. Detta är verkligen något som kommer vara det bästa i mitt liv. Jag och Tonnie kommer att ha varit tsm i ca 2.5 år och ett halvår efter ska vi om alla går som vi tänkt oss, flytta ut, upp till till Stockholm och flytta ihop!
Nä nu ska jag nog skypa lite med hjärtat om Thailand igen och sen blir det mys med familjen. Imorgon ska jag hem till Tonnie igen, fast ska nog träna body combat först!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0