Att springa eller inte springa 1 mil?

Vaknade till en solig och relativt varm torsdag. Har trängts med Tonnie i min säng i natt som för övrigt är flyttad. Har möblerat om i mitt rum men just nu ser det skit ut så väntar med efterbilderna till lite senare. Igår satt jag och skrev PA typ hela dagen så det går framåt! Snart är vi på 100 A4 sidor!!
Idag har jag precis varit hos ungdomsmotagningen och är på väg hem igen men då är frågan: ska jag springa eller inte springa idag? Jag springer ju varje torsdag 1 mil men snö ligger på marken och vid 12 ska jag in till stan med mamma. Det är inte roligt att springa en mil, det erkänner jag men känslan efteråt är obeskrivlig! Och hur jag kommer känna om 9 veckor då jag ska springa det dubbla! Om jag vänjer kroppen kommer jag kanske slippa att sitta i en rullstol i en vecka xD
Jaja jag får se hur jag gör. Jag menar det är 1 timme vi snackar om. Det går ju snabbt!
En bild på det alldeles normala paret... <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0