Billie Jean

Michael Jackson – Billie Jean - Single Version
När Tonnies mamma fyllde 50 så satte jag och han och gjorde en fett skön lista. Den är kanske mest gjord för att förgylla 50 plusares öron men jag är helt kär! I den finns gamla godingar från Michael Jackson, Queen, Ebba Grön, Elton John, Bob Marley och massa fler!
Har nu döpt om listan till STUDENT för hade tänkt att ha de låtarna som grunden till min spellista till Studenten.
Ja nu är vecka 10 slut imorgon är det måndag igen...
Aja, det är sista hela veckan innan jag tar lov och åker till Holland med älsklingen och besöker hans familj och lite sånt kul! Sen väntar nästan en hel vecka till med lov!
Har i alla fall haft en underbar helg! På fredagskvällen hade jag och mina favorittjejer på besök tillsammans med sina killar och vi hade en stor parmiddag och det blev så myckat!! Har inte skrikit, skrattat och sjungit så mycket på länge! 
På lördagen vaknade vi sent och ganska utmattade fast jag hade ett jobb att gå till! Kvällen spenderades senare i Lomma där vi kollade Melodifastivalen ofc!
Idag var det jobb igen och nu har jag precis planerat studenten lite! Är ganska trött eftersom jag passade på att simmade 1 timme innan jobbet och sen styrketränade jag på min första paus. Så vill bara sätta på mig myskläderna och koka lite grönt te, lägga i lite kokosolja och kolla på någon serie och vänta på att min fina kille ska ringa!
Här kommer lite instagrambilder (somminegenskugga heter jag där) från helgen:
Mitt älskade Te, Grönt med kökosnötsolja <3

Denna gjorde jag idag när jag kom hem från jobb, dog lite när jag åt den!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0