Helgen närmar sig!

Äntligen fredag!! Har bara två lektioner sen är det äntligen helg! När skolan är slut ska jag möta upp tonnie för lunch och sen ska vi åka tillsammans hem till mig för ikväll är det feeeeeeeeest!! Nä men nästan. Vi ska ha en stor parmiddag! Det är Sara, Ida och min syster och jag och våra underbara pojkvänner som ska ha lite kul ikväll. Har aldrig träffat idas kille heller så det blir spännande ;)
Igår är jag ju som alltid ledig så jag åkte hem från tonnie tidigt på morgonen och väl hemma sattes löparkläderna på. Det blev en 11 km! Men Gud vad det blåste! Ibland kändes det som om jag sprang och sprang men kom ingen vart!
Sedan på kvällen var det jobb. Fick en förfrågan att vara privatlärare till en kille så det ska säkert bli jättekul!
Nä nu är jag snart framme vid skolan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0