Hem ljuva hem

Nu är jag äntligen hemma. Eller ja äntligen och äntligen. Jag haft en underbar vecka men inget slår känslan att stiga in i sitt rum och en igenkännande doft slår emot en. Något som däremot inte är lika roligt är packningen... Jag brukar alltid vara lika seg att packa upp den men nu har jag ändå varit realtivt snabbt på det. Kanske för att jag ville så gärna se allt jag har shoppat dessa dagarna ;)
Ja det blev en hel del. Bilder kommer sedan. 
Idag ska jag bara ta det lugnt, komma tillbaka i vardagsrytmen. Ta en lång runda med Bianca.
En konstig känsla slog mig precis. Jag är hungrig. Har inte kännt det på hela veckan eftersom jag har stoppat i mig någonting hela tiden, och det har inte direkt varit nyttiga saker. Men det är ju som sagt semester. 
Jag uppskattar bara mer den nytta livstilen jag hemma när man inser hur mycket skräpmat det finns ute i världen. 
Dessutom så är det ju påsk nu i helgen så ska nog köra en slags detox dessa dagarna för att rensa igenom kroppen. Bara äta en massa grönsaker och frukter. 
När jag kom in i mitt rum i morse insåg jag att jag har ju faktiskt ändrat om i mitt rum så ska fota efterbilderna när jag har fått i ordning här lite.
Detta skulle jag inte tacka nej till just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0