På bussen till jobb

För det första, ja jag sprang en mil. När jag kom hem kollade jag igenom instagram lite och sen åkte träningskläderna på! Så jag sprang en mil och sprang 4 minuter snabbare än förra gången!
Efter jag hade sprungit och duschat tog jag och mamma bilen till Emporia för lite shopping! Så det blev många fina saker inhandlat! Sen på kvällen var det jobb.
Igår var det skola, jag och Hedvig skrev lite PA sen gick vi på bio med klassen!
På eftermiddagen åt jag och tonnie på jensens böfhus för att sedan åka hem på kvällen spenderades med 2 klasskompisar till tonnie med lite film och så.
NU är jag på väg till jobb och ikväll får jag se vad som händer!
Försökte ta bilder på mina nya kläder på sängen, men en viss apa bara slängde sig in i bild hela tiden ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0