Soliga onsdag

Sitter och har 2 timmar håltimme då jag skriver på vår bok. Det går framåt! Det är exakt 9 veckor kvar innan både boken och rapporten ska vara inne och vi är just nu på vår 88 A4 sida, vårt mål är 150!
Efter håltimmen har jag engelska och efter det slutar jag egentligen, men jag och Hedvig ska sitta med boken då igen för att skriva mer!
Sedan ska jag möta upp min prins för att sedan sova hos han!
Asså jag är seriöst såååå hungrig! Min mage bara kurrar och kurrar och det är inte lunch förrän 2 timmar och det tar drygt 15 min för en att gå till det Redfellas jag och Hedvig ska till! Vet inte hur jag kommer överleva, men på något sätt gör jag väl!
Här är 5 bilder jag har tagit på min fotokurs. Bilderna föreställer bagersbro i Malmö!
PEACE!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0