Tågdag

Lever livet här i Holland. Har tyvärr blivit förkyld så mitt huve e inte det klaraste men det hindrar inte mig för att ha det kul här! Idag har jag och tonnie en tågdag. Vi åker tåg runt i hela Holland och stannar lite längre på vissa platser då jag hinner ta lite bilder med min systemkamera. Vi åker 1 klass hela dagen så man sitter riktigt skönt!
Vi kommer hem sent inatt och imorgon ska vi äntligen få sova ut.
Resten av veckan så vi shoppa nån dag, bada på ett av Europas största äventyrsbad, träffa lite av Tonnies släkt och andra roliga saker. Vädret är helt okej här, slipper snön och blåsten i alla fall. Nu ska vi fika lite, doei (Hejdå på holländska)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0