Vad är det bästa med mig

Kollade igenom mina dokument på min dator och hittade ett som hette "vad är det bästa med mig" och hittade en intervju jag gjorde med Tonnie när vi hade varit tsm i typ 6 månader. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Gud vad jag älskar denhär killen asså!!

Vad är det bästa med mig? 
Det är svårt att pricka in. Men det allra bästa, det är nog din omtanke att vilja att alla alldra ska ha det bra

Vad värsta med mig? 

Värsta? Vill du ha ett ärligt svar? Ja, asså ärligt svar så tycker jag att du inte alltid inser vad som är bra för dig och sen är du ganska envis, men alla är ju inte perfekta. Eller hur?
Var det kärlek vid första ögonkastet? 
Ja, det tycker jag. Det var det nog. För mig kändes det så i alla fall.

Vad var det som gjorde att du valde just mig? 
Jag såg direkt att du var så pass speciellt och att du hade mycket du kunde ge mig och jag hade mycket att ge dig. Nä men det bara klickade.

Beskriv mig med ett ord.
Speciell

Hur länge har du vart intresserad av mig? 
Så länge som jag har känt dig

Vad har jag för ovanor? 
Den kommer jag inte på

Vem lagar godast mat du eller jag ? 
Jag, haha

Hur ofta får jag frukost på sängen utav dig? 
Du har väl fått det 1 eller två gånger. Detta är säkert frågor från en tidning nu igen va?

Hur mycket gillar du mig på en skala från 1-10?
100!

Skulle du äta min ena öronsnibb för 1 000 000 kr?
Nä för vill inte skada dig. Skulle aldrig vilja skada dig

Vad tycker du om mitt hår? 
Varför frågar du konstiga frågor? Det är säkert någon tidning igen va? Vad har du nu hittat? Ska bara gå på toa.

Hur träffades vi? 
Ja, hur träffades vi. Vi träffades på en av mina fester, nä men så kan vi inte säga. Vi träffades i ett tält när det var kallt. Eller hur?

Tycker du om mig så mycket att du kan ser oss gamla ihop? 
ja verkligen!

Kan du slicka dig själv på näsan ? 



Vad är din favoritmaträtt?
 
Svår fråga. Vad är det för konstiga frågor du har?

Om du skulle få ta med dig 3 saker till en öde ö vad skulle det vara?
 

Eh dig, en buss och lite mat

Vad är du mest stolt över? 
Dig. Mest stolt över dig

Älskar du godis lika mycket som du älskar mig? 
Ne

Hur lång är du? 
172

Gillar du kebab? 
Ja

Hur fungerar killar? 
Va? Du det vet inte jag, jag vet bara hur jag fungerar. Hur jag fungerar? ja jag har ett hjärta som pumpar ut blod och jag andas

Vad tycker du om kissie? 
Vem fan e Kissie?

Vad tycker du om Justin Bieber? 
Vem fan e Justin Bieber?
Kan du slicka dig i armhålan? 
prövar, ja. Kan du slicka dig på armbågen? Prövar, ja

Vilken är din favoritlåt? 
Linnéa.av Cornelis

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0