God morgon Sverige

Antar att alla festade till det rejält igår? Kanske satt och frös i Lunds Stadspark? Vad gjorde jag och tonnie igår kväll då? Jag solade först på vår balkong . Sen åt vi på hotellets finaste restaurang. Ostron, gott vin, jordgubbar, glass, tårta och massa annat gott. Trodde jag skulle rulla ut. Och allt var så fint! Man fick tänka efter, hur är det nu man gör med besticken? Ska man börja ytterst eller innerst? Vi satt med sträckta ryggar och provsmakade vinet smått. Det underbara är att vi ska äta både frukost och middag här i 3 dagar till! Jag tror jag är i himmeln!
Efter det gick vi en lång kvällspromenad innan vi kom hem och satte på oss våra morgonrockar och tofflor vi har fått st hotellet och satte på oss vars en ansiktmask med doft av kokos.
Nu är det snart dax igen för vår frukost!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0