Hemma igen!

Nu är jag hemma från Portugal igen! Har haft en underbar vecka och har blivit helt förälskad i Portugal! I morse vaknade jag upp bredvid tonnie och jag gjorde frukost till honom. Han fick omelett och jag bananpannkaka
Idag har jag jobbat och nu sitter jag med skolarbete. Tyvärr har jag en hel del kvar i skolan innan jag kan ta det lugnt. Men om jag bara överlever denna veckan så är det lugnt, sen är det mest roliga saker som väntar! På torsdag är det konfirmation och på lördag är det pappas 50 års fest. Annars har jag något inbokat varje dag denna veckan. Helt sjukt!
Nu är det mat i alla fall och sen ska jag träna med Louise innan jag dyker ner i skolarbete igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0