Livet just nu

Bott snart 3 veckor i nya lägenheten och jag stormtrivs. Har även jobbat i drygt 1 månad på nya jobbet och likaså stortrivs jag där.
Idag stack Tonnie tidigt till jobb så jag sitter här i soffan och kollar på favoritfilmen burlesque medan regnet öser ner. Jag börjar vid 12 och funderar om jag ska gå till jobb. Det är 5 km men det är rätt mysigt. Eller ja så länge det inte regnar.
Försöker också inte anstränga mig för mycket då jag tog hål i naveln för någon dag sedan.
Efter jobbet bär det ner söderut då vi ska hämta vår stooooora tv för den vi har är liiiiten. Och även för att ta de saker jag kvar där hemma och besöka min fina familj.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0